بانه فروشگاه
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پاسخ به پرسش‌های متداول

پاسخ به پرسشهایی متداول

فروشگاه اینترنتی بانه فروشگاه در اینجا به بعضی از سوالات مشتریان در رابطه با نحوه کار فروشگاه پاسخ می دهد:

۱٫ برای اینکه از سایت بانه فروشگاه خرید کنم باید حتما عضو سایت بشوم؟

برای خرید از سایت شما هم می توانید عضو سایت شوید وهم می توانید از طریق شمارهای روی سایت با پشتیبانی فروشگاه تماس گرفته و خرید خود را ثبت کنید.

۲٫چگونه عضو سایت بشوم؟

در قسمت سمت چپ بالای سایت می توانید وارد ورود شده و آدرس ایمیل و گذرواژه خود را وارد کنیدو در حساب کاربری مخصوص خودتان خرید خودتان را انجام دهید.

۳٫مبلغ پرداختی را چگونه می توانم پرداخت کنم؟

شما می توانید از طریق کارت به کارت مبلغ کالا را پرداخت کنید . فعلا فروشگاه پرداخت اینترنتی را فعال نکرده ولی ان شاءالله در آینده نزدیک پرداخت اینترنتی را نیز فعال می کنیم.

۴٫با استفاده از کارت کدام بانکها وجه خود را پرداخت کنم؟

با استفاده از کارتهای که در زیر آورده می شود می توانید مبلغ کالا را به حساب فروشگاه واریز کنید.

بانک ملت: ۶۱۰۴/۳۳۷/۳۳۴۱۲/۷۹۲۳

بانک ملی:۶۰۳۷/۹۹۷۲/۹۷۱۶/۰۹۹۷

هردوتا به اسم محمد قادری

۵٫کالای راکه خریدم چقدر طول میکشد تا به دستمان برسد؟

سفارشات مشتریان اگر از طریق باربری ارسال شود به طور معمول دو تاسه روز کاری برای شهرهایی مثل تهران ,کرج,تبریزو… وبرای شهرهایی دورتر مثل مشهد , خوزستان و… تقریبا سه تا چهار روز کاری طول می کشد.

۶٫آیا میتوانم خرید خود را به صورت اقساط انجام بدهم ؟

خیر در حال حاضر همچین امکانی وجود ندارد.

۷٫آیا می توانم کالای خریداری شده را که از طریق پست ارسال شده را رهگیری کنم؟

بله از طریق آدرس زیر می توانید کد۲۰ رقمی خود را که از طریق ایمیل یا پیامک برایتان ارسال می شود را وارد کرده و تا از محل دقیق محصول اطلاع پیدا کنید.

https://tracking.post.ir/

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.
شرایط کسب امتیاز از طریق ثبت نظر چیست؟
شما می توانید پس از دریافت ثبت محصول، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده در سایت بانه فروشگاه بنویسید. پس از تایید نظر شما توسط کارشناسان بانه فروشگاه، امتیاز برای شما ثبت می‌شود.تا قبل از تایید نظر امتیاز شما در قسمت تاریخچه بخش امتیازات در صف نمایش داده میشود.
چرا بایستی در حساب کاربری شماره کارت ثبت کنم؟
در صورتی که از خرید خود منصرف شوید سایت بانه فروشگاه در کمترین زمان ممکن مبلغ را به شماره کارت شما برگشت می دهد. مهم است که شماره کارت به نام مالک حساب کاربری ثبت داشته باشید
در صورت تمایل به خرید با چه شمارههای تماس بگیرم؟:شماره ها جهت ارتباط با پشتیبان بانه فروشگاه 09189796366/09902626366/09023301277/09393862958