بانه فروشگاه
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

رویه ارسال کالا

ارسال کالاها در فروشگاه اینترنتی بانه فروشگاه چطوری ارسال می شود؟

کالاها در فروشگاه اینترنتی banehforoshgah.com به سه صورت ارسال می شود :

  1. ارسال با پیک یا باربری ضمانتی که در این روش ما کالا را به صورت ضمانتی به مشتری ارسال می کنیم.یعنی اینکه ما کالا را تست کرده و بعد به باربر می دهیم و بعد از رسیدن به محل و اطمینان مشتری از سالم بودن آن کالا تحویل داده می شود.
  2. روش دوم از طریق پست برای کالاهای کوچک مانند (جاروبرقی,چای ساز,زودپزو…) ارسال می شود وما کالا را قبل از دادن به پست تست کرده و از سالم بودن آن اطمینان حاصل می کنیم.بعد از تحویل فروشگاه کد رهگیری را برای خریدار فرستاده تا در جریان کالای خود قرار بگیرد.
  3. روش سوم با استفاده از باربری ترمینال می باشد که کالا به واحد اتوبوس رانی محل داده می شود و رسید تحویل گرفته می شود ولی در این روش کالا ضمانت نمی شود.

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.
شرایط کسب امتیاز از طریق ثبت نظر چیست؟
شما می توانید پس از دریافت ثبت محصول، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده در سایت بانه فروشگاه بنویسید. پس از تایید نظر شما توسط کارشناسان بانه فروشگاه، امتیاز برای شما ثبت می‌شود.تا قبل از تایید نظر امتیاز شما در قسمت تاریخچه بخش امتیازات در صف نمایش داده میشود.
چرا بایستی در حساب کاربری شماره کارت ثبت کنم؟
در صورتی که از خرید خود منصرف شوید سایت بانه فروشگاه در کمترین زمان ممکن مبلغ را به شماره کارت شما برگشت می دهد. مهم است که شماره کارت به نام مالک حساب کاربری ثبت داشته باشید
در صورت تمایل به خرید با چه شمارههای تماس بگیرم؟:شماره ها جهت ارتباط با پشتیبان بانه فروشگاه 09189796366/09902626366/09023301277/09393862958