بانه فروشگاه
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

رویه‌های بازگرداندن کالا

پیش از همه چیز لازم است که این را یاداور شویم که فروشگاه اینترنتیbanehforoshgah همه

کالاهای خود را قبل از ارسال به دقت تست کرده وتا از سالم بودن فیزیکی و فنی محصول

اطمینان حاصل نکند جنس را ارسال نمیکند.پس ما کالاها را صحیح و سالم تحویل پیک می

دهیم لذا خریدار نیز باید موقع تحویل گرفتن از سالم بودن کالا اطمینان یابد بعد محصول را

تحویل بگیرد.

زمانی کالا برگشت داده می شود که بعداز اینکه جنس سالم به دست مشتری رسید در مدت

یک هفته مهلت تست اگر مشکلی از لحاظ فنی برای محصول پیش بیایید ( برای محصولات

برقی )محصول پس گرفته می شود که دراین صورت یا محصولی دیگر رو جایگزین کرده ویا

مبلغ وجهی را که مشتری بابت خرید محصول پرداخت کرده پس داده می شود.

ویک نکته دیگر هم که لازم است یاداور شویم اینه که فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی به هیچ

وجه کالارو به خواطر اینکه محصولی رو که فرستادیم رنگش ویا ظاهرش مورد علاقه مشتری

نبوده پس نمیگیرد. و همچنین پشتیبانی فروشگاه قبل از ارسال عکسهایی از خود محصول

برای مشتری از طریق شبکه هایی اجتماعی می فرستد.

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.
شرایط کسب امتیاز از طریق ثبت نظر چیست؟
شما می توانید پس از دریافت ثبت محصول، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده در سایت بانه فروشگاه بنویسید. پس از تایید نظر شما توسط کارشناسان بانه فروشگاه، امتیاز برای شما ثبت می‌شود.تا قبل از تایید نظر امتیاز شما در قسمت تاریخچه بخش امتیازات در صف نمایش داده میشود.
چرا بایستی در حساب کاربری شماره کارت ثبت کنم؟
در صورتی که از خرید خود منصرف شوید سایت بانه فروشگاه در کمترین زمان ممکن مبلغ را به شماره کارت شما برگشت می دهد. مهم است که شماره کارت به نام مالک حساب کاربری ثبت داشته باشید
در صورت تمایل به خرید با چه شمارههای تماس بگیرم؟:شماره ها جهت ارتباط با پشتیبان بانه فروشگاه 09189796366/09902626366/09023301277/09393862958